x
    • ORDERS BOVEN £60 / €85 HEBBEN ALTIJD GRATIS STANDAARD LEVERING!
    • 100% tevredenheidsgarantie (binnen 28 dagen retourneren)

    • Retourneren in een van onze winkel of laten ophalen
    X

    Selecteer je land

    Om uw bestelling correct te kunnen verwerken, is het belangrijk dat u het land kiest waarnaar u wilt dat we de bestelling verzenden, vóór u begint te shoppen.
    To be able to correctly process your order, its important that you choose the country you want your order to be shipped to before starting your shopping.

    Online een bestelling plaatsen:

    Een bestelling plaatsen bij Foot Locker Europe is veilig en eenvoudig. Geniet van de Foot Locker winkelervaring vanuit het comfort van uw huis!

    Stap 1: Land en taal selecteren

    Om uw bestelling correct te kunnen verwerken, is het belangrijk dat u het land kiest waarnaar u wilt dat we de bestelling verzenden, vóór u begint te shoppen. U zult een ander land voor uw factureringsadres kunnen kiezen, en een van de beschikbare talen. Bekijk onze verzendingsinformatie voor een lijst van alle landen waarnaar we verzenden.

    Stap 2: Producten zoeken

    Selecteer de producten die u wilt kopen uit onze uitgebreide collectie schoenen, kleding en accessoires. U kunt de site doorzoeken op geslacht en categorie, en verder verfijnen op merk, maat en prijs. Of, indien u al weet waarnaar u op zoek bent, kunt u gewoon de productomschrijving of de naam invoeren in het zoekveld en u wordt doorgestuurd naar de overeenkomstige productpagina.
    Selecteer op de productpagina de maat en de hoeveelheid van het product dat u wilt kopen en voeg het toe aan uw winkelwagen met behulp van de speciale knop. Indien uw maat niet beschikbaar, gebruik dan onze Sneakerfinder-service in de winkel of houd de website in de gaten voor nieuwe leveringen. U kunt verder shoppen of doorgaan met afrekenen door op de link Winkelwagen in de rechterbovenhoek van de pagina te klikken.

    Als u niet voldoende hebt besteld om in aanmerking te komen voor gratis verzending (€ 85), vergeet dan niet nog even in onze collectie accessoires te zoeken naar bijpassende sokken, extra veters en andere coole spullen.

    Stap 3: De bestelling voltooien

    Wanneer u klaar bent om uw bestelling te voltooien, ga dan naar het winkelwagentje om de gegevens van uw bestelling te controleren. Hier kunt u ook een kortingscode invoeren, als u die heeft. De eerste keer dat u bij ons shopt, zult u gevraagd worden om een account te registreren om uw gegevens op te slaan: deze zijn strikt vertrouwelijk en worden alleen gebruikt om uw bestelling te verwerken. De volgende keer dat u een bestelling plaatst, bent u in slechts enkele klikken gereed om te shoppen! Zodra u het afrekenproces voltooid heeft, wordt er via e-mail een bestelbevestiging naar u toegestuurd. U kunt uw bestelling nu ook zien in de sectie “Mijn account”.

    Step 4: Verzending van de bestelling

    Zodra we uw betaling ontvangen (dit kan, afhankelijk van uw bank een paar minuten of een paar uur duren), zullen we per e-mail een tweede bevestiging sturen en beginnen met de voorbereiding van uw bestelling. Zodra we de uw pakket aan de koerier UPS overhandigen, zult u een e-mail ontvangen met een bevestiging van de verzending en het traceernummer van de koerier. U zult de bestelling ook kunnen volgen in de sectie “Mijn Account”.



    Footlocker:/q.pngWaarom kan ik geen product toevoegen aan mijn winkelwagentje?

    Footlocker:/a.pngAls je geen beschikbaar product kunt toevoegen aan je winkelwagentje, kan het zijn dat het product of de maat waarin je geïnteresseerd bent uitverkocht is, maar dat de website de gewijzigde voorraad nog niet weergeeft. Dit gebeurt doorgaans alleen bij ontzettend populaire artikelen die heel snel uitverkocht raken en in korte tijd ontzettend veel bezoeken aan de website genereren, waardoor er niet genoeg tijd is om het systeem te verversen. Als dit het geval is, probeer dan later nog eens om het artikel te kopen of breng een bezoek aan een van onze winkels.

    Footlocker:/q.pngMaat niet beschikbaar

    Footlocker:/a.pngAls jouw maat niet beschikbaar is, gebruik dan onze Sneakerfinder-service in de winkel of kijk op de website voor nieuwe voorraad.

    Footlocker:/q.pngKan ik mijn bestelling annuleren?  

    Footlocker:/a.pngJa, Foot Locker Europe respecteert uw recht om van gedachte te veranderen. De wijze van annulering, hangt af van de status van de bestelling.

    Als u uw bestelling wilt annuleren, controleer dan eerst de verzendstatus van uw bestelling door op de website in te loggen op uw account of door contact op te nemen met onze klantenservice. Als de status van uw bestelling "In behandeling" of "In de wacht" is, kunt u uw bestelling kosteloos annuleren door op de knop "Annuleren" te klikken.